hair

Włosowy cudotwórca: Remington Protect.

sierpnia 17, 2016

Wiecie co? Nie sądziłam, że znajdę tak wspaniałe urządzenia, które pomogą mi w zmaganiach z moimi włosami. Zaufałam im i chyba zaryzykuje pewne stwierdzenia... Jakie? Czytaj dalej, a się przekonasz czym moje włosy są zachwycone!


08. sierpnia przyjechała moja Ciocia z Poznania. Jako, że nie znalazła dla swojej rodzinki hotelu, ani pensjonatu w Karpaczu, w którym byłyby wolne pokoje - została u mnie w mieszkanku. W końcu mam tylko 15 kilometrów do Karpacza, a 20 do Szklarskiej Poręby. :-)
Nie wiedziała co mi sprawić w zamian za nocleg. Wypytywała co bym chciała, bo jest przedstawicielem handlowym... Tak więc przyjechała wraz z niespodzianką.

Oto ona: szczotka do włosów Remington PROtect oraz suszarka do włosów Remington PROtect Dryer


Pierwszą wymieniłam szczotkę to zacznę od niej. Chciałabym zaryzykować stwierdzeniem, iż szczotka Remington PROtect zjada... Tangle Teezer! Tak! Zjadła ją z butami. ;-) Szczotka posiada świetne ząbki, włosie (?), które jest tak sprytnie skonstruowane, że rozczesuje moje najfatalniejsze kołtuny o prawej stronie głowy! Tangle Teezer niestety z tym kołtunem nie radzi sobie w ogóle... Szczotka jest duża, ale za to świetnie się ją trzyma. Jest łatwa do utrzymania w czystości, czego nie mogę powiedzieć o TT, bo wydobywanie moich kłaków z kompaktu to mozolna i czasochłonna praca. Remington daje się wyczyścić bardzo szybko - włosy ściągam z niej bez problemu! W dodatku posiada schowany szpikulec do oddzielania włosów - przynajmniej do tego go używam - ale też nim czyszczę moje trudne włosy. :-)







Ocena? 9/10 jak nic! POLECAM POLECAM POLECAM! Cena nie zabija, bo najtańsza szczotka to koszt rzędu 36 złotych, a TT minimum 40. Różnica w cenie jest. W możliwościach radzenia z włosami również!


Ja i suszarka? Po wcześniejszych doświadczeniach z suszarkami, które jarały mi włosy, grzały się w trzy sekundy i trzeba było długo czekać, aby je schłodzić... Przez ponad tydzień jej nie rozpakowałam. Skusiłam się na suszenie z dyfuzorem. I wiecie co Wam powiem? NIE ZAMIENIĘ JEJ NA ŻADNĄ INNĄ SUSZARKĘ! Mocna suszarka z dwoma trybami dmuchania i trzema poziomami ciepła wraz z dwiema tradycyjnymi suszarkami to niby nic specjalnego... Ale moje włosy pokochały tę suszarkę! Gdy je susze za pomocą dyfuzora - są podniesione i wciąż lśnią! Po suszeniu mogę suszarkę schować do jej pudełka, bo wiem, że ta się nie grzeje i nie muszę jej zostawiać na minimum godzinę na szafce, żeby wystygła. Suszę zimnym powietrzem moje włosy i powiem Wam, że idzie mi to szybko i sprawnie, a chyba już wiecie, że ja cenię sobie czas przy dziecku. :-)






Ocena? Mocne 8/10! (Zostawiam zapas dla suszarek z jonizacją i różnymi pierdołami. :-)) Jestem w stanie polecić ją wszystkim tym osobom, które mają ogromne wątpliwości co do suszenia włosów suszarkami, bo twierdzą, że one niesamowicie palą włosy. :-)
Jeżeli chcesz szybko i skutecznie wysuszyć włosy to zainwestuj 150 zł w jedną z lepszych firm na rynku!













A może podzielicie się ze mną swoją opinią na temat tej, czy innych suszarek? Chętnie spróbuję przygód z innymi urządzeniami do włosów! Wystarczy, że mi o nich nieco opowiecie w komentarzach! :-)

Zdjęcia zostały wykonany przeze mnie Sony Alpha 550 + Zenit Helios m4-44. Są moją własnością i zastrzegam sobie prawa autorskie do nich.

Podobne

23 KOMENTARZE

  1. Super musze to wypróbować zwłaszcza tą szczotkę ! pozdrawiam serdecznie stripesveronica.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio oglądałam ta suszarkę i jej nie wzięłam ale chyba już sie wrócę! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja ! Chciałabym sobie zakupić taką szczotke, widać, że jest super :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega post. Muszę wypróbować ta szczotkę.
    Bardzo fajna recenzja.
    http://spam2506.blogspot.com/2016/08/chciaabym-cofnac-czas-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taka sama szczotkę jest super. Swietna recenzja zostawiłam obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  6. DObrze, że znalazłaś coś co CI odpowiada :) Ja małą uwagę przywiązuję do włosów... sądzę, że zawsze jako tako mi się układają :)
    https://pannakuchcewicz.blogspot.com/2016/08/jak-przeduzyc-sobie-wakacje-back-to.html?showComment=1471444144869#c4957912295870870976

    OdpowiedzUsuń
  7. ta szczotka baaaardzo mnie ciekawi od pewnego już czasu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie zainteresowała mnie ta szczotka.

    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam ostatnio tą suszarkę, nawet ją oglądałam! :D nie wiedziałam, że jest aż taka dobra
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo :) My niestety nie mamy suszarki xD Włosy suszymy sposobem naturalnym :) Musimy się na tą twoją skusić i zakupić :D Hehe ^^ Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dostałaś za ten post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wyjaśniłam skąd mam te rzeczy i jeżeli prezenty od rodziny to forma zarobku - to świetnie! Chcę więcej! :-)

      Usuń
  12. Ja mam swoją szczotkę z włosiem dzika i jestem jej wierna od dwóch lat!
    Ja swoją suszarkę mam z Rowenty, o ile sie nie mylę i też sobię ją chwalę - o ile na codzień nie suszę włosów - ta nowa potrafi mi pomoc przy niespodziewanym wyjściu na szybko :)

    Komentarz nade mną wygrał, kocham takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na wstępie do posta, że dostałam te rzeczy od mojej Cioci w zamian za nocleg w moim mieszkanku. No cóż, ludzie są żałośni. Niestety nie zarabiam na blogu, bo piszę dla siebie i robię zdjęcia z pasji. ;-)

      Usuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować tę szczotkę! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta szczotka, chyba muszę sobie taką kupić :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy gadżet

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio ją oglądałam i chyba wiem co będzie moim najbliższym zakupem :D

    http://rosewhiff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super recenzja :) Mam prostownice od Remington już 8 lat i dalej służy!

    zapraszam: http://agnesssja.blogspot.com/2016/08/summertime.html :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba skuszę się na szczotkę do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Suszarek do włosów nie używam, ale szczotka do włosów bardzo mnie zaciekawiła. :)
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń