collaboration

Przecież to znasz...

maja 26, 2017

Słuchajcie.

Pewnego słonecznego dnia wybrałam się do kumpeli. Wiecie... Plotki, ploteczki, a ona mówi, że zamłówiła sobie kilka fajnych strojów kąpielowych.
Jej facet mówi: czekała na nie długo, bo szły z Ameryki, czy coś! No okejka, ale ja byłam ciekawa bo pokazała mi cuda, cudeńka.

Ona mówi: Zaful!
Nawet nie wiesz jaki uśmiech od ucha do ucha pojawił mi się na twarzy. Przecież znam Zaful i polecam na maksa! Czekała na mnie paczuszka od Zaful i musiałam koniecznie się z Wami podzielić i sytuacją i... Zdjęciami.

Tym razem zobaczysz nieco więcej... :-)

Nie mogłam już zwlekać. Chciałam dodać jak najszybciej. Mam nadzieje, że wybaczycie moje spóźnione i zaległe posty.

Ruszamy z kopyta, Kochani!










































STRÓJ - KIECKA - PASEK - SZAL
#ZAFUL

Koniecznie: powiedz mi co myślisz! 
Ja tylko podsumuję: #zajebiście! <3

Foteczki by PaniYoanna. Należą wyłącznie do mnie. :-)

Podobne

0 KOMENTARZE