collaboration

Publiczne oświadczenie i przeprosiny.

maja 26, 2017

Cześć... Matko! Jak długo mnie tu nie było

Mam nadzieję, że troszkę tęskniłeś, Czytelniku.
Uwierz mi, że ja bardzo. Tęskniłam za codziennym zamartwianiem się, że nie mam co Ci powiedzieć przez brak czasu.
Nie mogę usiąść z laptopem i kubkiem ciepłego kakao.
Nie mogę napisać czegoś, co pozwoli mi na mały wylew uczuć.
Nie mogę porobić zdjęć, bo aparat zakurzony stoi na półce, a ja leżę zmęczona i ledwo oddycham przez astmę.

Śpieszę Ci z wyjaśnieniami: pochłonęła mnie praca magisterska. Wczoraj skończyłam. 213 (słownie: DWIEŚCIE TRZYNAŚCIE!) stron. Brak czasu zafundowany przez 250 kilometrów trzy razy w tygodniu do szkoły i mały Syn.

Ot, powody.
Jednak muszę wywiązać się ze zleceń, które dawno dostałam. Wybacz.
Mam dużo pomysłów. Reorganizacja maksymalna.

Oświadczam poprawę, większą otwartość i nieowijanie w bawełnę.

Płacę wysoką karę: brakiem spokoju i szczęścia.

See you soon!
Now.























#sammydress <3


Zostaw miłe słowo. Porozmawiajmy, bo czuję się nieco samotnie. Jak masz pomysły - napisz, chętnie pokombinuję dla Was. 

Tęskniłam, PY. :-)



Podobne

2 KOMENTARZE

  1. Witaj ponownie haha, fajny króliś

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis. Daje dużo do myślenia.
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń